nedeľa 30. novembra 2014

B&M

I’m really proud to present you my favourite wedding of this year’s season!

The wedding of this lovely couple from Modra was unique in many ways – it was the smallest one (just about 15 guests), it had the lowest budget and almost everything was homemade, it was organised and prepared just in couple of days and it took place during warmest weekend of this year’s summer just couple of minutes far from my home – in beautiful surroundings of Modra.

-

Je mi veľkým potešením predstaviť Vám moju najobľúbenejšiu svadbu tohtoročnej sezóny!

Svadba tohto krásneho páru z Modry bola jedinečná hneď vo viacerých veciach - bola najmenšia (iba približne 15 hostí), mala najnižší rozpočet a takmer všetko bolo pripravené svojpomocne, bola zorganizovaná a pripravená len v priebehu niekoľkých dní a konala sa počas najhorúcejšieho letného víkendu iba pár minút cesty od môjho domova, v krásnom okolí mestečka Modra.

Special thanks to Patrik Gubiš for help during extremely fast ceremony :)
























































































7 komentárov:

  1. naaadhera...este raz sa vydavat, tak len takuto svadbu by som chcela mat...v jednoduchosti je krasa a jedinecnost...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto su svadby podla mojho gusta! uplna parada! fotky su carovne...

    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. waw. waw, waw, waw. úúúžasné, proste dokonalé, prekráásne, bombové. fantastická párty, skvelá nápada, nezabudnuteľný zážitok. strojenosť a umelú pompéznosť mnohých svadieb tu proste nenájdeme a myslím, že Maťo náladu a atmosféru dokonale zachytil. také fotoše milujem, také fotoše sú mi vzorom.
    klobúk dolu, Pán Fotograf!... ,-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. takto si to predstavujem... take prijemne posedenie, akoby len spojene so svadbou... paci sa mi atmosfera a ak sa raz bude vydavat rozhodnem sa pre vas :-)
    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť