utorok 1. júla 2014

K&S

Ako fotografa ma vždy poteší, ak sa moje fotky páčia aj kolegom - fotografom, prípadne ľuďom, ktorí sa pohybujú v tejto brandži. Vždy, keď mi nejaký kolega fotograf napíše, že so mnou počíta pri jeho vlastnej svadbe, je to skvlý pocit. :) Rovnako to bolo, keď sa mi ozvala Katka, inak šikovná svadobná fotografka. Na jej svadbu som sa veľmi tešil, keďze som vedel, že má skvelý, mierne uletený vkus a jej svadba bude teda vizuálne veľmi zaujímavá a tak trochu netradičná... Blížil sa deň D a spolu s ním sa ma začala zmocňovať nervozita. Noc predtým sa mi ledva podarilo zaspať. Fotografovať svadbu svadobného fotografa je veľká výzva, už len pre ten pocit, že budem pod neustálym dohľadom, sledovaný bdelým okom fotografa. Aj preto som pevne dúfal, či sa mi podarí udržať, prípadne prekonať moj štandard... To, či sa mi to podarilo posúďte sami :)

Mimochodom, okrem množstva skvelých ľudí bola na tejto svadbe aj nanašlapanejšia kapela, aká sa môže na svadbe vyskytnúť. Nefalšovaný funk v podaní Eugena Botoša a jeho kapely Finally so skvelou speváčkou Zuzkou Mikulcovou a fantastickým Robom Vizvárim na basgitaru. Vrelo odporúčam!

-

As a photographer I am always flattered, when other photographers or people who deal with photography in general are fond of my pictures. Whenever fellow photographers want me to be their wedding photographer, I feel honored. It also felt like this when Katka, a talented wedding photographer herself, picked me for this occasion. I have been really looking forward to her wedding, since I knew that she has a great, slightly crazy style and her wedding will therefore be visually interesting and somewhat unconventional. Shortly before the big wedding day, I began to feel nervous. The night before I could barely fall asleep. Taking pictures at a wedding of a wedding photographer is an enormous challenge, because of the anticipation of constantly being watched by the strict eye of a photographer. I really hoped to be able to keep or even overcome my standards. It is up to you to say, whether I succeeded... :)

By the way, in addition to lots of great guests, this wedding had also the best wedding band you could wish for! Genuine funk performed by Eugen Botoš and his band Finally, with the talented singer Zuzka Mikulcová and the fantastic Robo Vizvári on the bass. I highly recommend! 





























































































Mimochodom, Katka mala super nápad a priniesla na svadbu svoj Fuji Instax, fotky z ktorého mohli ľudia hneď po odfotení lepiť k odkazom, ktoré zanechali v pamätnej knihe... A jedna sa ušla aj mne :)...

By the way, Katka had a smart idea to bring her Fuji Instax camera on the wedding – the guests could take pictures, print them out instantly and stick them into the wedding scrapbook, along with their messages and wishes for the happy couple. And one pic also left for me :)...

...ak ste zvedaví, Katkinu prácu si môžete pozrieť na katarinabako.sk

...if you are curious, you can check Katka's work at katarinabako.sk



8 komentárov:

  1. Matej obrovská poklona. Si skutočný talent a máš úžastnú schopnosť zvládnuť kazdý priestor tak aby to vyzeralo perfektne. Držím ti palce aby si stále robil ľudom radosť svojimi krásnymi fotky :) Nech sa ti darí...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvele Mato! Kati...dobra volba..a vyzerala si nadherne!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. suhlas s Tomasom, urobit skvelu foto na krasnom mieste s atmosferou alebo v stylovych autickach, to nie je az take umenie ale skor kumst fotografa, ktory vie vytazit na maximum to co mu je ponuknute. Ale urobit skvelu fotku v tak malom priestore ako je panelakovy balkon alebo vytah. Mam svadobnych fotografov dost okukanych a po pol roku som si povedala, ze sa toho vela nezmenilo za ten posledny pol rok co "dovolenkujem" v svadobnom biznise. Mozem "dovolenkovat" teda dalej a po roku budem mat pocit, ze rok ani neubehol ;o)). Ale ta tvoja praca, farby skvele, svetlo nadhera a ten napad!!! mas myslienkovo a pohladovo pre mna najlepsie zvladnute fotografie. celu capicu dole ;o)...Dusana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som asi nikdy nevidela krajšie svadobné fotky!
    nádhera

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto su su najkrasie svadobne fotky, ake som kedy videla... napad, atmosfera, z tych fotiek ide laska, radost, stastie, uvolnenost... no klobuk dole!!! fakt nadhera !!!

    OdpovedaťOdstrániť